2022-07-07
 13:01:13

Torsdag

© Soffiloffis
 
 
Idag skickade jag in min aktivitetsrapport för juni. Skönt o ha det gjort!
 
Jag drömde inatt att jag gjorde högskoleprovet flera dagar i rad ute i nåt tält på nån åker, men att jag blev kuggad varje gång av olika anledningar som jag inte minns. Jag tänkte varje gång att "nu ska jag klara det" men så hände nåt som gjorde att jag blev kuggad igen. Lite småjobbig dröm haha
 
Nästa vecka får Daniel äntligen semester :)
Få se vad vi ska hitta på i år, vi har inte riktigt bestämt nåt än. Men det lutar åt djurpark eller tivoli nånstans. Det blir nog kul :)
 
Jag har börjat kollat på en serie som heter Brottet, jag är inne på andra säsongen nu och den verkar bra. Första säsongen blev lite väl långdragen men det gjorde inte så mycket, den var ju spännande i alla fall...
 
Ah hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: