2022-03-29
 00:28:08

Måndag :)

© Soffiloffis
 
 
Igår natt hade jag jättesvårt att somna, jag bara låg och vred o vände mig hela tiden och hittade ingen bekväm sovställning. Tillslut somnade jag väl till iaf men vaknade av Daniel som sa "Sofie, det är dags att vakna!". Första tanken var att "Oj är det redan morgon, det känns som jag har sovit typ två minuter." Och det hade jag nog också för Daniel låg och snarkade bredvid mig och det var kolmörkt i rummet. Det kändes lite creepy efteråt...
 
Annars har vi utvecklingssamtal med Pontus på onsdag och antingen den här eller nästa vecka ska vi försöka ta oss in på utvecklingssamtal med flickornas olika lärare. Sen ska Isabelle till tandläkaren på onsdag också.
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: