2022-03-30
 12:37:00

Onsdag :)

© Soffiloffis
 
 
Igår natt hade jag jättesvårt o sova igen. Blir galen på sömnbrist!
Sen skulle jag göra kaffe under förmiddagen men då upptäckte jag att filtren var slut så jag la mej o vilade en stund istället.
När jag vaknade hoppade jag in i duschen och vid 15 åkte jag till Marie-Louise o hälsade på i hennes nya lägenhet tillsammans med Milla :)
Jag kände mig inte direkt på topp haha, var skittrött och började få lite huvudvärk som kom smygandes. Men det var kul att träffa henne och Milla igen iaf, kul o prata lite gamla minnen :)
 
Sen på vägen hem svängde jag förbi vid Ica och köpte kaffefilter och när jag kom hem åt vi. Huvudvärken blev bara värre o värre, jag hade tryck över ögat så där som jag brukar få och det kändes som ögat skulle ploppa ut =/ Jag gjorde kaffe men det hjälpte inte, det blev nästan ännu värre av det. Sen när jag skulle sova var det extremt så jag tog en värktablett och tillslut kunde jag väl somna iaf.
 
Idag har huvudvärken gått över, så himla skönt!
Isabelle har varit hos tandläkaren nu på morgonen.
Sen i eftermiddag när Daniel kommer hem ska vi på utvecklingssamtal med Pontus.
Annars håller jag på o testar lite gamla högskoleprov och så har jag städat lite grann.
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: