2022-03-09
 23:01:00

Onsdag :)

En liten Vessla
 
 
Förra söndagen åkte jag till akuten med lillfingret som jag blev biten i, jag tänkte först strunta i det för det kändes fjantigt att åka in för ett litet bett, men jag blev övertalad av mamma. Så jag fick lite antibiotika som jag har ätit i en vecka nu. Jag fick ingen stelkrampsspruta eftersom det är en innekatt, då är det ingen fara sa dom. Det har nästan läkt ihop helt nu iaf, det är väl lite småbedövat mitt på fingret men annars är det lugnt :)
 
Sen kom Daniel fram till att det var en vessla som var i bilen, vesslor och illrar är ganska lika men vesslor är väl lite mindre. Och den hade bara varit nån centimeter i storlek så Isabelle märkte inte först att den kröp upp på hennes ben. Men den var iaf jättesöt sa hon :)
 
Annars har barnen haft sportlov och nu har skolan börjat igen.
 
Den 15 mars öppnar antagningen till högskolan, så då ska jag börja lägga till lite utbildningar jag vill gå och skicka in mina betyg för dom verkar inte finnas där än... Så nu nån dag lär jag fota betygen då. Längesen jag tog fram kameran så det blir spännande o se hur det går :D
 
Den 22 mars ska jag ha telefonmöte med AF, dom ska ringa mellan 9.30-15 så jag lär väl få sitta o vänta hela dagen. Då ska vi tydligen komma fram till nån aktivitet som jag måste ut på igen... Få se vad dom hittar på denna gång.
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: