2022-03-22
 11:48:00

Tisdag :)

Tick tock...
© Soffiloffis
 
 
 
Förra veckan skickade jag in anmälan till högskolan, jag har hittat fyra program som jag kan tänka mig men två av dom vill jag helst gå.
Mina gymnasiebetyg och betygen från kurserna jag läste 2019 och nu i vintras kom upp på antagning.se automatiskt, men betygen jag läste 2009-2010 kom inte med eftersom skolans komvux inte var kopplad till betygsdatabasen på den tiden. Så jag fick leta fram skrivaren, installera den och scanna in dom. Dom är iaf inskickade nu, hoppas dom som arbetar på antagning.se lägger upp dom också snart så jag får veta vad jag har för snitt :)
Åh jag vill så gärna komma in till hösten!!
 
Och i torsdags (tror jag det var) fick vi brev från Falun. Vi fick veta att flickornas njursjukdom heter x-bunden Alport syndrom. Julia har två anlag och Isabelle har ett, men varken jag eller Daniel har några anlag vad dom kunde se.
 
Idag ska dom ringa från AF, någon gång mellan 9.30-15.00 för att planera in någon aktivitet. Så jag har suttit och väntat hela dagen =/ Drygt att dom inte kan ge en konkret tid så man vet istället... För missar man samtalet så kan dom ju dra in pengarna eller stänga av en.
 
Ah hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: