2022-09-02
 20:50:04

Fredag :)

© Soffiloffis
 
 
 
Idag åkte jag till Borlänge och träffade resten av gruppen. En person i gruppen hade gjort ganska mycket på hemsidan igår så det var ju jättebra :) Men vi kunde inte riktigt sitta så att vi såg på varandras skärmar vad alla höll på med, så vi ska försöka koda lite mer hemma i helgen och sen träffas på måndag igen. Helst hade jag föredragit att vi satt på discord och gjorde skärmdelning typ, jag tror det skulle vara lite enklare då... men vi får se om vi kanske kan göra så nästa vecka.
 
Strax efter att jag kom hem från Borlänge ringde Mia så vi pratade ett tag, hon var på väg till Gränges med cykel, starkt jobbat :)
Jag o Daniel var o köpte presenter till Pontus födelsedag idag. Hoppas han kommer bli glad, men det tror jag nog :)
 
Sen fick jag svar på examinationsuppgiften jag lämnade in igår, att jag blev godkänd på den, så skönt! Men det är bara en pyttedel av hela kursen så jag hoppas resten också kommer gå bra...
 
Hörs sen
Kram
  
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: