2008-12-29
 17:34:25

Bruten handled?!

Fick sovmorron idag =) Härligt!
Daniel gick upp med barnen imorse..

Mamma skrev på msn nån gång på eftermiddan, hon har ev. brutit handleden..
Hon hade ramlat när dom hade kommit ut till Hedtjärn,
och så hade hon hamnat snett med handen på nåt sätt när hon tog emot sej..
Jag åkte iaf ut dit och hämtade henne och körde henne till akuten..

Hon tyckte jag skulle åka hem eftersom det brukar ta så lång tid där inne..
Så skulle hon ta en taxi sen och ringa när hon kom hem och berätta vad dom sa..
Hoppas det inte var brutet utan bara stukat..
Men hon var rejält svullen över handen så jag vet inte.. =/

På vägen hem åkte jag in på MM o handlade lite mjölk och bröd..
Men nu är jag hemma iaf =)

Hörs sen..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: