2008-12-21
 17:50:07

Frågor om foto..

1. Kön?

Tjej


2. Ålder?

27 år


3. Sysselsättning (jobb, studerande, etc)?

Föräldraledig.. annars arbetssökande =(


4. Hur intresserad är du av foto på en skala från 1-10 (där 1 är "tar kort på julafton" och 10 är professionell fotograf)?
8


5. Hur "bra" fotograf anser du att du är på en skala från 1-10? (5 är när du kan använda en kamera i automatläget)

7

6. Hur länge har du hållt på med fotografering och när köpte du din första digitalkamera?

Jag har hållit på med fotografering sedan jag köpte min första digitalkamera 2003.


7. Hur mycket pengar lägger du ut på fotografering per år? - en uppskattning går alldeles utmärkt.

2000-3000:-/år kanske. Men det är olika varje år.


8. Vad har du för huvudsaklig kamera och tillbehör nu?

Kameror:
Canon Eos 350D (trasig)
Canon Eos 450D

Objektiv
Tamron af sp 90/2,8 di macro 1:1,
Sigma 70-300 mm f4.0-f5.6 Dg macro,
Canon Ef-s 18-55 f/3,5-5,6

Sen några olika stativ och linser.


9. Vilken färg har kameran och är du nöjd med den färgen?

Den är svart, är nöjd med färgen.

10. Vilken funktion skulle du helst vilja ha som din kamera inte har?

Hmm, jag vet inte riktigt...
På min Eos 350D saknade jag Live View, men det har jag ju på min nya kamera nu =)

11. Vilken funktion skulle du helst vilja förbättra som kameran redan har?

Jag kommer inte på någon just nu...

12. Har din kamera någon, enligt dig, "onödig" funktion?

Nej

13. Skulle du vilja ändra på designen och isåfall hur?

Nej

14. Är du nöjd med hur knapparna är placerade?

Ja

15. Är du nöjd med gränssnittet i menyn?

Ja



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: