2008-12-17
 17:57:30

Halsfluss?!

Jag hade en stor klump i halsen hela kvällen igår, som åkte upp och ner varje gång jag svalde..
Det var väldigt obehagligt och gjorde nästan ont emellanåt..
Så tillslut bestämde jag mej för att åka in till akuten så dom fick ta en titt på vad det kunde vara..

Kom in vid halv 5 tiden, alldeles slut eftersom jag inte hade sovit knappt nånting på natten.. högst en timme..
Och den första jag mötte var världens otrevligaste sjuksköterska.. 
Men jag störde väl hennes fikapaus så hon var tvungen o jobba.. jävla kärring!!

Kom in till doktorn och han kollade ner i halsen med en massa olika instrument..
Sen fick jag räcka ut tungan som han tog tag i medan jag fick säga hihi och hehe ett antal ggr..
Han såg att jag var svullen och röd där nere... så jag fick pencillin och nåt smärtstillande utskrivet..

Jag vet inte vad det är jag har.. om det är halsfluss eller nåt annat liknande..
Men jag hoppas iaf att pencillinet tar bort det, för det var verkligen skitjobbigt!!

Tror jag har varit in på apoteket här i grängesberg tre dagar i rad nu..
I måndags hämtade jag ut vanliga medicinen åt mej själv.. i tisdags hämtade jag Julias o Isabelles ögonsalva och idag hämtade jag ut pencillinet.. jag tror nästan jag börjar bli stamkund där.. hehe

Barnen verkar piggare idag iaf =)
Deras ögon ser mycket bättre ut.. så jag hoppas att det går åt rätt håll nu!

Hörs sen..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: