2008-12-15
 17:56:11

Ögoninflamation..

Ush jag mår inge bra alls idag..
Har nog feber känns det som =/

Vi var till vårdcentralen för en liten stund sen..
Så där blev det bekräftat att Julia har ögoninflamation.. stackarn!
Vi fick bricanyl och ögonsalva utskrivet..

Sen när vi hade varit där åkte vi till apoteket o hämtade ut medicinerna, sen OK och köpte halstabletter..
Och efter det åkte vi till Peter för Daniel hade visst fått nån julklapp från jobbet =)
När vi hade hämtat den åkte vi hemåt..
Vi gav barnen bricanyl när vi kom hem, och nu ligger dom och vilar..

Jag har nyss läst lite på Expressen och Aftonbladet om Arbogarättegången...
Och jag blir så jävla störd på tyskan som vägrar svara på frågorna..
Tror hon att det hjälper henne, om hon håller käft..
Snarare tvärt om skulle jag gissa på..
Ibland önskar jag att det fanns dödsstraff här i Sverige.. för hon är fasiken inte värd ett lindrigare straff!!

Hörs sen..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: