2008-11-16
 03:53:33

Shopping =)

Igår vid 11-tiden vaknade vi..
Milla ringde precis när jag läste ett sms från henne.. Så vi bestämde att vi skulle träffas inne i stan så snart som möjligt..
Jag fixade mej o klädde på mej och barnen, sen brummade vi iväg..

Tankade vid Jet eftersom lampan lyste, men som vanligt hade vi mer bensin än jag trodde.. (bensinmätaren funkar bara när den vill)...
Sen fortsatte vi till Åhlens..
Jag satte ner barnen i vagnen och gick in på Åhléns..
Där stod dom o väntade =)

Vi gick direkt till Café Engel.. där var det massor av folk..
Jag höll på o svettas ihjäl medan jag tog av barnen overallerna..
Ush.. jag är glad att jag inte bor i en storstad.. för då hade det väl varit ännu mer folk.. och ännu varmare..
Vi fikade o barnen busade för fullt där i matstolarna och tittade på allt folk som var där inne..
dom undrade väl vilka det var =)

Efter det gick vi runt i affärerna.. Först gick vi till leksaksaffären.. där fick det bli present till Alexander...
Sen fortsatte vi till Åhléns och Lindex innan vi skiljdes åt...




Jag handlade två par jeans till barnen på Lindex, det var rea och jag tyckte jeansen var så fina så jag kunde inte låta bli o köpa dom =)
Sen köpte jag en väska på Åhléns och rött sidenband till barnen ifall det blir luciatåg på dagis.. man vet ju aldrig =)
Annars blir det till ett annat år..

Lämnade barnen hos mamma sen..
Och efter det åkte jag till grängesberg o hämtade Daniel och så åkte vi o handlade lite..
Sen gasade vi hem igen =)

Men nu är det dags att gå o sova
Hörs imorron =)
Gonatt..




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: