2008-11-24
 19:01:24

Stressigt...

Imorse vid 8.30-tiden vaknade jag av att telefonen ringde..
Hade totalt glömt bort att jag skulle till lasarettet idag vid 9.30..
Så det var bara o slänga på mej kläderna o fixa mej lite snabbt och gasa iväg in till stan..
Trodde jag, ja..
 
Bilen startade inte, så jag fick ringa mamma så hon kom och hämtade mej..
Jag ringde lasarettet o talade om att jag nog skulle bli lite sen, och det var inga problem..

Sen när jag kom dit och anmälde mej så frågade sköterskan
 om jag hade fått igång bilen ändå..
Så jag sa som det var att mamma körde mej istället..
Efter det gick jag in i ett annat rum med fullt av sköterskor,
och dom frågade samma sak..
Sen när jag kom in i undersökningsrummet så kom läkaren,
och även han frågade samma sak =)
Det kändes lite som att alla på avdelningen visste att vår bil inte startade =)

Efter det åkte jag iaf hem till mamma och hon bjöd på falukorv o mos.. gött =)
Sen vid halv 3 kom Mia och hämtade mej och så åkte vi först till lillkyrkan 
o lämnade igen en nyckel som hon hade fått låna till dopet i helgen..
Och så åkte vi fram på stan o gick i lite affärer..
Fikade lite på BK´s oxå.. det blev en chokladboll och cola för mej..
Var kul o träffa Mia igen, känns som det var längesen..

När vi hade fikat klart så kom mamma och skjutsade hem mej till grängesberg igen =) Snällt!
Så nu är jag hemma och jag känner mej helt slut!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: