2008-10-22
 20:07:46

Klassfest =)

Aah vilken härlig värme som börjar spridas i huset =)
Håller på och eldar för fullt.. jag trodde nog inte att jag skulle få nån eld i kaminen eftersom jag brukar vara kass på sånt.. Men det tog sej direkt haha =D

När jag stod där och höll på och lassade in ved så knackade det på dörren..
Jag trodde först det var Ketty för det såg ut som hennes bil..
Men det var två fnittriga tjejer som stod där ute.. Madelen och Jenny hette dom visst..
Dom frågade efter Daniel och jag berättade att han var i Norge osv..
Då berättade dom att dom var klasskompisar till honom, så dom ville se var han bodde, och de hade hört att han hade fått barn osv.
Iaf så kommer han visst få en inbjudan till nån klassfest snart =)
Coolt, skulle oxå vilja gå på en sån...


Nu har jag äntligen fått tag på Daniel iaf..
Dom hade nyss kommit fram till stället dom skulle till.. 
Först hade de fått stå på nån flygplats i flera timmar för dom fick inte tag på han dom skulle träffa där..
Så hade dom fått ta taxi hur långt som helst, med en nota på över tusen spänn, som Janne fick lov o betala så länge..

Vi hann inte prata så jättelänge då det blir svindyrt för Daniel..
Men han skulle snart iväg och jobba iaf.. Just nu var dom i nån matsal o skulle äta..

Skulle sätta över pengar till Daniel, på Jannes konto nyss..
Men det funkar inte hur jag än gör =/
Ska prova igen fåse..
Hörs sen



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: