2008-10-22
 16:59:06

Saknar honom redan!!

Klev upp vid 6-tiden imorse..
Vi fixade oss o klädde på barnen och sen gick vi över till Ylva o Janne..
Daniel fick lite kaffe och sen körde vi Victoria till skolan.. åkte tillbaks hem och hämtade Janne och så gasade vi iväg..
Först åkte vi till Smedjebacken, för Daniel skulle hämta sina arbetsskor..
Därifrån fick Janne köra, för jag tror att det hade blivit rätt drygt o köra både dit och hem i ett streck.. Plus att han gasar på lite mer än mej, och vi var lite försenade så det behövdes =P

Vi kom iaf fram till Arlanda strax efter 11..
Jag och Daniel pussades hejdå lite snabbt innan dom gick in.. dom var lite rädda att dom inte skulle få checka in eftersom man ska göra det senast en timme innan avresa..

Sen var det dags för mej å köra hemåt..
Körde ut från Arlanda och ut på motorvägen.. men jag var osäker på om jag var på rätt väg för det var inga skyltar om Västerås alls.. hade ju ingen jag kunde fråga heller.. fick lite smått panik där i bilen.. Var fasen skulle jag nånstans?!?
Tillslut vände jag på nåt vänster och åkte tebax till Arlanda..
Kollade kartan och kom på att det var ju Enköping-skyltar jag skulle kolla efter, och INTE Västerås-skyltar.. så då var det bara att åka ut på motorvägen igen då..

Jag ville verkligen inte köra inne i Stockholms centrum.. för då skulle jag väl aldrig hitta ut därifrån igen.. men ju längre jag körde desto närmare Stockholm kom jag.. jag fick nästan ont i magen...
Ush fy fasen vad nervös jag var innan jag kom fram till en Enköping-skylt.. Den kom när det bara var 2 mil kvar till Stockholm så jag trodde nästan att jag skulle få åka in där ändå..
När jag väl hade svängt av mot Enköping så kände jag mej lugn.. för då började även skyltar mot Västerås dyka upp..

Nu är jag iaf hemma.. har varit det ett tag =)
Hämtade barnen hos Ylva så fort jag kom hem... dom hade sovit nästan hela förmiddan.. dom måste ju ha varit jättetrötta!!
Victoria har hållit mej sällskap en stund oxå.. hon hjälpte mej att mata flickorna och så lekte hon med dom och med deras leksakskök..
Men hon gick hem för en stund sen..
Jag ska strax gå och vila.. är skittrött! Är ju inte van att gå upp så här tidigt som jag har gjort i några dagar nu.. 
Barnen ligger redan och vilar för fullt.. =)

Jag saknar Daniel redan..
Det kändes tomt redan när jag hade lämnat av honom på Arlanda.. och nu när jag har kommit hem känns det ännu jobbigare..
Har provat att ringa honom, men eftersom han inte har pengar på mobilen så går det inte att få tag på honom =(
Han skulle iaf försöka köpa nåt norskt kontantkort, för då skulle det bli billigare o lättare att få tag på honom..
Jag hoppas dom här två veckorna går fort!!!




Hörs sen..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: