2009-04-20
 00:32:24

Lite snabbt...

Strax dax o sova men jag hinner med ett snabbt inlägg innan iaf =)

Idag på eftermiddan var jag ut på en promenad uppe på eljuspåret.. Jag var lite rädd för att hamna på villovägar, för Daniel har berättat skräckhistorier om att man kan komma ut på ett spår som är över 5 mil långt.. Så långt hade jag inte riktigt planerat o gå.. Och eftersom det var första gången jag gick däruppe så visste jag ju inte hur man skulle gå för o hamna på det där långa spåret.. Men jag kom runt det korta spåret iaf som tur var =)

Annars idag har vi bara varit hemma och slöat.. som vanligt =)
Imorron ska vi åka in till stan o handla hem lite mat o sånt.. Sen måste jag kolla upp lite grejjer inför tisdagen när jag ska tebax till skolan..


Det låg lite snö kvar på sina ställen däruppe i skogen..


Nä nu orkar jag inte vara vaken så länge till..
Ska göra lite välling till barnen o sen blir det sängen..
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: