2009-08-10
 16:12:00

Hemsk dröm!!

Jag hade en hemsk dröm inatt!
Jag drömde att jag skulle ner i tvättstugan och slänga in lite tvätt i maskinerna..
Sen när jag höll på som mest med inkastningen så såg jag i ögonvrån hur en stor långbent spindel gled ner från taket i en tråd.. Jag försökte mota bort den med ett stort lakan, men den vägrade försvinna.. Istället började den svinga sej emot mej! Men precis när den skulle landa på mej så vaknade jag med ett ryck..
Man kan ju få spindelfobi för mindre.. Usch fy fasen!!



Idag har vi inte gjort mycket!
Barnen fick lägga sej och vila lite senare idag, och för en gångs skull somnade dom nästan på en gång =) I vanliga fall brukar dom leka ett bra tag innan dom somnar.. Men nu har dom väl sovit i några timmar iaf..

Jag ska snart åka fram till Parken för det är auktion där idag..
Ska möta upp mamma också..

Näpp nu ska jag fixa mej lite
Hörs sen
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: