2009-08-23
 23:03:17

Lugnt...

Idag har varit en sån där lugn dag igen =)
Vi har bara varit hemma hela dagen och latat oss..
Jag somnade på soffan en stund på eftermiddan, det var inte helt fel.. det är ju inte ofta man får ro o göra det nuförtiden =)

Sen när vi hade lagt barnen för kvällen så gick jag ut o fotade lite.
Men nu sitter jag här..
Äntligen fungerar min vanliga dator som den ska igen (peppar peppar), den gick ju sönder en vända till för nån vecka sen så jag har använt bärbara ett tag, men nu har Daniel alltså fixat den gamla =)

Imorron är det måndag igen då..
Då ska jag in till stan o fixa lite saker!
Sen kanske jag tar med mej barnen till nån lekpark om det är fint väder =)
Annars vet jag inte vad vi ska hitta på, nånting vill jag göra iaf!!




Maskrosboll  Fotad av: Mig


Lite hängig...  Fotad av: Mig

© Soffiloffis


Lotta
PUBLICERAT: 2009-08-24, 16:41:08 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Ja skitkul är det :) hihi, ja vi har fått ihop en hel del :)Nja det har bara varit lugnt i helgen faktist, peter o magda var förbi en sväng och hälsade på men annars har vi bara softat :) Själv då?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: