2009-08-11
 21:09:25

Prickar...

Idag har jag varit på Yrkesakademin på studiebesök...
Men jag tror inte det är nåt för mej =/
Ev. i så fall CNC-operatör men jag vet inte, jag måste tänka lite på saken...

På vägen hem svängde jag förbi vid konsum o handlade hem lite mjölk o bröd och sånt..
Annars har det inte blivit så mycket mer gjort idag..
Vi vilade lite nu på eftermiddan bara..
Och jag var ute och fotade nyss..


Lite röda vinbär
Foto taget av: Mig

Imorron ska jag in till arbetsförmedlingen och lära mig att skriva ett CV... Har ju lärt mej det ca 20ggr förut, men men.. Några fler tips är väl inte helt fel iofs.. Det hela skulle tydligen ta 5 timmar, så nånting nytt lär man väl lära sej iaf!

Flickorna har fått en massa prickar över armarna, bröstet och ryggen, lite i ansiktet också..
Vi ska ringa imorron och försöka få en tid till vårdcentralen så vi får veta vad det är.. Förhoppningsvis är det bara värmeutslag eller nässelutslag.. Annars kan det ju nästan vara vad som helst!
Röda hund har dom ju fått vaccin emot så det borde det ju inte vara.. Men vi har funderat på scharlakansfeber, men då får man ju röd tunga också och det har dom inte.. Aja vi får se.. nånting är det ju iaf.

Nä nu ska jag åka iväg o posta ett brev
Hörs sen
Kramar


Milla
PUBLICERAT: 2009-08-12, 08:56:29

gött mä röda vinbär. Skä ja ta å plocka lite när vi kommer hem =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: