2009-08-09
 23:43:58

Kul =)

Var och badade idag igen vid Jankviken.. Ylva m.fam, Ketty, Patricia, Jesper och David var där när vi kom dit =)
Det kändes inte lika varmt i vattnet idag, men det var helt klart badvänligt iaf =P
Flickorna hade jättekul.. dom hade på sej sina nya arm-ringar och sprang runt som små galningar ute i sjön =)
Önskade just då att jag hade en vattentät kamera så jag kunde ha tatt lite bilder på dom... men men, man kan ju inte köpa allt här i världen (även om man skulle vilja =))...

Imorron är det måndag igen då, och förhoppningsvis kommer mina pengar från fk då.. Har ju väntat ett tag på dom nu!


Snart dax o köpa hem lite kräftor tror jag.. Jag har inte käkat sånt på år o dar, så nu är det fasiken på tiden!!
Blev lite sugen när jag o Mia pratade om det tidigare idag =)

Men nä, nu ska jag nog strax gå o lägga mej..
Har nyss gjort välling till barnen iaf =)

Kram o Gonatt


Milla
PUBLICERAT: 2009-08-10, 08:24:12

mmmm kräfter e gött det.

Nalkas nog lite kräftskiva om nån helg mä da svär familj. Blir nog kul =P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: