2009-12-20
 13:54:41

Julstress!

I onsdags åkte jag o resten av familjen till Borlänge o skulle handla julklappar... Men vi hittade inte en endaste julklapp så det kändes ju rätt bortkastat!
Vi får köpa lite här på hemmaplan istället då :)
Det finns säkert lika fina saker här med...

I fredags körde jag Bea och hennes barn till Nyhammar, men innan vi åkte dit så var vi in på rusta en sväng :)

Och igår var vi hem till mamma och firade henne eftersom hon fyllde år den 15:e :)

Nu är det bara fyra dagar kvar till julafton!!
Snacka om att julstressen börjar göra sej påmind!

Tror jag ska gå ut en sväng o fota...
Hörs senare
Kramar


Hehe...



© Soffiloffis


milla
PUBLICERAT: 2009-12-20, 14:42:47 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

tack å bock, gillar min gran skarpt. Lite annorlunda är den men vacker. 3:e säsongen för den tror jag. Har ni riktig gran?

Skippar Borlänge å andra orter för klappar iår.

Det man vill ha finns ändå i Ludvika att få tag i :)

Du ska nog se att ni hittar allt där ni mä!!!


mams
PUBLICERAT: 2009-12-20, 16:08:38

Uch vilken ful bild det är väl ändå inte du??


Sofie
PUBLICERAT: 2009-12-20, 17:27:51 | URL: http://soffiloffis.blogg.se/

Haha jo det är jag :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: