2009-12-25
 23:44:45

Juldagen :)

Dagen började med att Daniel klev upp med barnen och lät mig sova vidare en stund till :)
Det var ju inte helt fel!

Sen vid 14-tiden åkte vi hem till Ketty och Sören på lite julmiddag :)
Det var jättegott! Men även idag käkade jag alldeles för mycket!

Efter det åkte vi hem, och så la vi upp tjejerna så dom skulle få vila lite, men dom bara lekte så tillslut tog vi ner dom igen :)
Men nu sover dom iaf för natten!

Nu på kvällen har jag spelat lite Rock Band Beatles :) Det är ju riktigt kul o trumma!
Daniel sitter o spelar DAOC och jag hamnade här tillslut jag med :P

Jag tror tamejtusan vi är dom enda som inte ska ut o festa ikväll!
Iallafall om man ska tro på vad som skrivs på facebook haha :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: