2009-12-29
 21:26:55

Svinkallt!!!

Fy sjutton vad kallt det har varit idag...
Över -20 grader var det nån som sa att det var... Usch o blä!
Och hur mycket vi än eldar så tycker jag inte att det blir någon riktig värme här inne :/ Jobbigt som faen!

Jag o Daniel gick ut o hämtade ved medan flickorna vilade tidigare idag, och sen efter det tänkte jag gå ut o fota lite... Men jag ångrade mej om fotograferingen så fort jag kom utanför dörren, för jag höll på o frysa arslet av mej! Jag är verkligen glad att jag hann köpa den där vinterjackan innan den här kylan kom :)

Jag läste förresten igår (på tal om ingenting) om att ifall man går ut och fotar såna här kalla dagar så ska man helst lägga kameran i en plastpåse innan man går in igen, så att kondensen hamnar på påsen istället för på kameran. Annars kan kameran gå sönder, och det vill man ju inte.

Well well...
Nu har vi iaf badat tjejerna och lagt dom... :)
Tänkte nog försöka se nån film nu, så vi hörs senare..
Kramar

På våran gata i byn... :P

 

© Soffiloffis




milla
PUBLICERAT: 2009-12-29, 22:20:21 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

här hos oss landar graderna på 25 minus just nu. Har knappt vart under 20 strecket på hela dagen. De är ganska friskt ute om man säger så :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: