2009-02-25
 21:01:31

Bjudna på mat =)

Det blev ingen hemmadag ändå =)
Vi åkte till Ylva och Janne på eftermiddan... 
Dom bjöd på mat...
Köttfärssås o spaghetti.. =)
Sen när vi hade gjort det så gick Daniel och Janne ner i garaget
och började fixa våran bil..
Så nu är det gjort!

Tyvärr hade ju avgasröret gått av längre fram också,
så har vi otur blir det klagomål på det när den ska ombesiktas på fredag..

Medan dom höll på med det var jag och barnen uppe hos Ylva..
Det blev lite stressigt då och då 
När hennes barn ville säga nåt till mej samtidigt
som Julia smet iväg utom synhåll samtidigt
som Isabelle stoppade nåt skräp i munnen osv.
Men det var trevligt o träffa dom igen, vi ses ju typ aldrig längre tråkigt nog..

Imorron ska jag väl in till stan en sväng då..
För jag ska träffa Erik Lindberg (syo) för att se
om jag kan börja plugga till hösten eller våren nästa år..
Jag vet ju inte ens vad jag vill bli när jag blir stor.. så jag är lite orolig!

Och så ska jag träffa Milla och Lotta då oxå =)
Det blir iaf kul!

Men nu ska jag kolla på Greys Anatomy =) 
Hörs sen..
Kramar


Maria
PUBLICERAT: 2009-02-25, 21:43:13 | URL: http://ladyluckan.blogg.se/

Tackar! :) Hoppas barnen kryar på sig förresten! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: