2009-02-23
 22:41:53

Man kan verkligen inte lita på nån..

I lördags var jag hem till Lotta på lite fest =)
Det var kul!
Vi pratade en massa om allt möjligt..
Vi har bestämt att vi ska försöka börja träffas lite mer igen!
Vi har saknat varann jättemycket båda två så.. =)

MEN, jag fick veta vissa saker om vissa personer...
Något som jag faktiskt inte trodde om dom
Dom som har tröstat mej när jag var som mest nere...
OK, skitsamma med det som var då, det var ju längesen..
Men jag blir orolig för det som är nu..
Har ju märkt vissa saker som tyder på att det har hänt nånting..
Ska man inte kunna lita på någon?!

Man blir ju deprimerad!
USH!
Falska jävla svin... =(


 
(Sturm und Drang - Indian..
Fin låt)


Milla
PUBLICERAT: 2009-02-24, 09:02:37 | URL: http://trudilutt.blogg.se/

Hallå, had du trevligt i lördags?

Vad är det som har hänt?

Jag har sem tors-fredag. Tänkte om du å Lotta ville ses en rajd på torsdag? Vore najs. Kräms


Lotta
PUBLICERAT: 2009-02-24, 14:38:38 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Hejsan! :) Va bra att du hade kul, det hade jag med! :) Var ju verkligen längesen vi festa ihop juh :) Men vi får nog försöka att inte festa lika länge nästa gång...man blir rätt så förstörd nu för tiden... Det märks att man inte är 18år längre.. ;) Man orkar inte hålla igång som på den tiden.. :p Hur är det med dig och flickorna annars då? Kramar!


Anonym
PUBLICERAT: 2009-02-24, 18:52:22

oj jaha... va tråkigt. Ja jag är ledig så det passar ypperligt. Hur dax ska du va å ams? tänkte gäsa in te Lotta slutar praktiken sin. Om vi vill bli mä vill säga :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: