2009-02-20
 15:19:06

Oj, vad gammal jag blev helt plötsligt!!

Nu har vi varit in till stan...
Först åkte vi hem till mamma med barnen..
Dom började leka på en gång och brydde sej knappt när vi gick =)

Sen åkte vi till arbetsförmedlingen..
Där pratade jag med mina handläggare..
Så nu har det blivit prat om utbildning igen =)

Carina (som den ena heter) tycker absolut att jag ska börja plugga,
hon tycker inte att jag ska oroa mej över studielån
för sånt löser sej sen..
Huvudsaken att jag får en utbildning, 
så att jag kan få jobb nån gång..
Och hon sa att jag ju faktiskt närmar mej pension (!!!)
(haha, minst 35 år kvar iofs, men men) 



Sen sa dom båda att det knappt finns jobb alls inom handel- o administration,
möjligtvis timvik eller deltidsjobb, men heltidsjobb är det visst ont om..

Aja, ska iaf prata med studievägledaren den 26:e..
Så fåse vad det kan bli för nåt..

Ikväll kommer väl Johan hit.. tror jag..
Vi har inte hört nånting från honom så vi får väl se hur det blir..
Men imorron ska vi iaf festa lite =)

Hörs sen..
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: