2009-02-18
 21:59:33

Utmaning.. =)

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!
Regler: Du måste svara på alla frågor!

DU:
1. Hur lång är du? 171 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? Vad som helst där man får höga bonusar och fallskärmar ;)
3. Vad pluggar du? Jag pluggar inte...
4. Har du långt hår? Jarå, det börjar väl få lite längd nu =)
5. Vilken hårfärg har du? Svart, mellan-/mörkblond i vanliga fall..
6. Sminkar du dig? Ja det gör jag
7. Har du haft sex senaste månaden? Jodå. 
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Rosa
9. Har du kysst någon idag? Jaaa!

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop? Nope
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Mamma!
3. Hur många syskon har du? Inga
4. Vad är det senaste du sa till din mamma ? Puss och Kram, hejdå...
5. Hur många ställen har du bott på ? Ludvika, Kopparberg, Ludvika, Grängesberg...
6. Vem i din familj stör du dig mest på? Sambon tror jag =)
7. Vilken familjemedlem är snällast? Isabelle o Julia
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Har inga syskon, så.. Aldrig?

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? Förra fredagen...
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Sonia tror jag.. för X antal år sedan...
3. Har du kysst nån kompis? Ja visst.
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Ja det har jag
5. Vem har du varit kompis med längst? Mia, minns inte hur gamla vi var när vi blev vänner, men nån gång i lågstadiet tror jag..
6. Vem känner dig bäst? Daniel =)
7.Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Om hon frågade kanske. Men jag skulle nog linda in det lite finare.
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? Nja
2. Klä dig annorlunda? Ja...
3. Vara dig själv? Ja..
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Nej!
5. Fisa inför din pojk/flickvän? Ja..
6. Pierca dig? Ja
7. Ha sex på offentlig plats? Kanske
8. Vara omogen? Det är jag nog hela tiden =)
9. Äta småkryp? Om jag var tvungen för att överleva kanske..

DIVERSE:
1. När tuggade du tuggummi senast? Det var nog några veckor sen..
2. När var du på semester senast? Flera år sedan =(
3. Vilken färg är det på din tandborste? Röd
4. Är ditt hår tråkigt? Ja, jag skulle behöva klippa mig och färga det igen..
5. Vem såg dig naken senast? Daniel
6. Hur ofta duschar du? Varje/Varannan dag
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll? Om ett litet tag..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: