2009-01-21
 12:02:26

Genomförkyld =/

Jahapp då var det dax igen...
Är genomförkyld.. feber o grejjer..
Har snytit mej så jag är alldeles röd under näsan =/

Skulle ha varit in till stan idag och träffat tjejerna för lite shopping o fika..
Men jag får skjuta upp det till en annan gång..
Känns lite tråkigt, för vi träffas ju inte så jätteofta..
Men jag tror inte jag skulle orka springa runt i affärer idag,
inte som det känns just nu iaf..

Kramar


Lotta
PUBLICERAT: 2009-01-21, 20:19:29 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Krya på dig! :)


Anonym
PUBLICERAT: 2009-01-21, 20:42:03

Ja de var trevligt :) Shoppade dock ingenting då jag får pengar nästa vecka... LÄNGTAR! ;) Vad har du gjort idag då?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: