2009-01-20
 17:55:45

Snögubbe =)

Idag när vi hade hämtat barnen så byggde vi en snögubbe åt dom..
Efter ett tag kom Ylva och hennes barn över och hjälpte till..
Sen fick Isabelle o Julia åka lite pulka runt huset..
Dom verkade tycka det var jättekul =)

Nu på eftermiddan åkte jag in till byn och skulle hämta ut Julias astmamedicin..
Men en av sakerna jag skulle ha var slut så jag skulle komma tebax på
torsdag och hämta ut medicinen då istället..
Köpte en stegräkngare iaf =)
Efter att jag hade varit där gick jag in på Ica o handlade lite innan jag åkte hem..

Känner mej fortfarande helt konstig i kroppen så det är nog nånting på G.. =/
VILL verkligen inte vara sjuk nå mer nu..
Tyckte det var nog med förkylningar före jul!

Kramar



Anonym
PUBLICERAT: 2009-01-20, 18:49:23

Todilo! Få se om Marie-Louise kommer upp på stan emöru. Skickat mezz te na. Hade mail från henne :) Ses la emöru. Hör av mej te dej eller Lotta när jag e klar... :)


Maria
PUBLICERAT: 2009-01-20, 22:39:13 | URL: http://ladyluckan.blogg.se/

Jättesöta flickor du har! Är ju på deras avdelning Nallen. :) Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: