2009-01-26
 15:25:39

Sotning och Lagning...

Idag vid 13.30-tiden kom sotaren..
Det har ju knappt tagit sej när vi har eldat
så vi har trott att det har sotat igen i skorstenen...
Men sotaren sa att det var nästan helt rent där
så det måste vara nåt annat som spökar..
Han trodde det hade nånting med syret o göra..
Så Daniel var ner i källaren o kollade nånting..
Aja, får hoppas det löser sej nu så vi kan få lite värme igen!!

När dom hade åkt så åkte jag fram på byn
för o köpa en monteringssats till bromsbackarna..
Gick in på ett ställe o frågade om dom hade nån sån,
men jag hade visst gått fel.. Pinsamt!
Tillslut kom jag rätt iaf och fick köpa det jag skulle ha =)
Så nu kan Daniel fixa bilen då..

Julia spydde nyss..
Så jag tror det är nån slags magsjuka dom har båda två..
Så imorron blir det inget dagis..
Det känns som dom aldrig får vara där..
Dom blir ju sjuka nästan så fort dom kommer dit.. =/
Lite tråkigt för dom verkar ju verkligen trivas där..
Men men, det blir väl så när dom små börjar på dagis...

Nu ska jag kolla på nån film tror jag..
Har ju fått hem nåra stycken =)
Hörs sen
Kramar


Milla
PUBLICERAT: 2009-01-26, 15:30:35 | URL: http://trudilutt.blogg.se/

Drygt att de e sjuka hela tiden. Dola sånt mä dagis. Det går runt runt hela tiden. Vilken dag kan du ses då? :) Hoppas det går bra mä bilen emöru.


Maria
PUBLICERAT: 2009-01-26, 21:36:44 | URL: http://ladyluckan.blogg.se/

Ja, dagis är inte att leka med.. Där lyckas man bli sjuk på en gång av alla bakterier som alla har.. :P Själv är man förkyld, men inge magsjuka än iallafall. :) Ta i trä!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: