2009-01-25
 16:42:36

Så är det...

Hittade den här listan på nåns blogg så jag stal den =)

Brukar du komma i tid: Jadå, det brukar jag.
Vad hade du i din mun senast: En sked
När mår du bra: När barnen är lugna och INGEN bråkar eller skriker
När blev du fotad senast: Hmm... Längesen hoppas jag!
Hur känner du dig nu: Seg
Kan du laga mat: Jarå, blir väl lite bränt ibland men det är smällar man får ta =)
Vad pluggar du: Inget
Vad tycker du om fötter: Äckligt
Är du smart: Nej
Vad har du på dig: Grå/Vit randig tröja o svarta byxor
Är du aktiv i skolan: Nope, går ju inte i skolan
Vad saknar du: Nellie.. men jag tror hon har det bra hos sin nya familj =)
När och varför grät du senast: När jag såg på The Curious Case Of Benjamin Button.. den var lite sorglig på slutet =)
Var det pinsamt att svara på det: Nej.
Hade du en bra kväll igår: Jarå den dög väl..
Din favoritdryck på morgonen: Oboy
Vad ska du göra i sommar: Inget planerat än.. Men jag hoppas att vi hittar på nånting i år!!
Är du nöjd med ditt liv: Ja
Vad vill du jobba som: Fotograf tror jag... annars vet jag inte vad jag vill bli..
Har du tråkigt just nu: Lite
Vad gör livet värt att leva: Familjen och vännerna.
Vad i livet ångrar du: En hel del...
Är du musikalisk: Njae... lite kanske
Vad lyssnar du på för musik: Det mesta, men mest blir det hårdrock, rock eller pop...
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Nope..
Är du bortskämd: Ja lite kanske..
Är du trött: Ja alltid...
Vad gör du imorgon: Går ut i trädgården och leker med barnen, och tittar på Daniel som fixar med bilen.. =)

Din första:

Operation:
Kejsarsnitt med Julia o Isabelle..
Första piercingen: I naveln.
Första bästa vän: Hmm.. Länge sen, men det var nog Marina eller Madde.
Första priset: Minns inte.. var så länge sen..
Första sporten du började på: Judo
Första husdjuret: Kaninen Skutt
Första semestern: Rhodos.
Första konserten: Jag tror det var Pandora i stadsparken =)


Favoriter:

Filmer:
Sagan om Ringen trilogin, An american crime, Titanic, Dirty Dancing, Beck filmerna o många fler..
Tvprogram: Det Okända, Desperate Housewifes, Greys Anatomy, Rescue Me o mycket mer
Musik: Takida, Nightwish, Sonata Artica, Metallica, Magnus Uggla, Rainbow o mycket, mycket mer...
Drink: White Russian och Gröna Hissen är goda..
Sport: Friidrott på teve.
Plagg: Jeans.
Skola: Har nog ingen favorit..
Bok: En del..


Just nu:

Äter du: Inget.
Dricker du: Vatten
Ska du: Lägga mej i sängen med Daniel och se på film =)
Lyssnar du på: Barnen som pratar sitt eget lilla språk och filmen som Daniel tittar på..
Väntar du på: Att jag ska gå ner i vikt nån gång!!
Tittar du på: Datorskärmen



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: