2009-01-07
 20:59:00

Inskrivning och shopping..

Idag vid halv ett nån gång så åkte vi till Ludvika för o skriva in oss på arbetsförmedlingen..
Eftersom vi hade barnen med oss så gick vi in i omgångar =p
Först gick jag in..
Och då berättade tjejen i "receptionen" att man kunde
skriva in sej själv hemifrån nuförtiden..
Så jag fick lite instruktioner om hur jag skulle göra
och så kunde jag gå ut till bilen igen..
Då gick Daniel in.. och efter en kvart ungefär kom han ut igen..
Barnen började bli riktigt otåliga och gnälliga så vi åkte hem på en gång...
Ungefär fem minuter innan vi kom hem så somnade barnen i bilen..
hehe typiskt =)

Vi la in barnen i sängarna och sen gasade jag in till Ludvika igen..
Åkte hem till mamma o Hans först..
Dom var inte hemma så jag ringde upp dom å då var dom visst på Rusta..
Men dom kom hem efter en stund så då fikade vi lite =)
Och sen sms:ade Milla och berättade att hon var på väg in till stan..

Så jag åkte bort till Åhléns och parkerade, sen gick jag runt lite i affärerna
medan jag väntade på Milla o Lotta..
Efter en stund kom dom iaf =)
Så då gick vi runt lite inne på Åhléns och sen gick vi o fikade på BK´s..
Det blev en räkmacka o cola för mej..

Efter fikat gick vi runt inne på Lindex
och sen åkte vi till DollarStore..
Så blev det Rusta och Jysk efter det =)
Jag hittade en massa saker som jag vill ha..
Men det får jag shoppa senare..

Trevligt har det varit iaf..
Vi träffas inte så ofta längre, det får vi ändra på =)

Men nu ska vi bada barnen..
Hörs sen..


maria
PUBLICERAT: 2009-01-08, 13:45:40 | URL: http://ladyluckan.blogg.se/

Jaha, kan man skriva in sig själv hemifrån nu alltså? Är det krångligt? Skulle nämligen också behöva göra det.. :P


Milla
PUBLICERAT: 2009-01-08, 16:20:54 | URL: http://trudilutt.blogg.se/

Jä, vi lär ändra på detta ja. En liten görl afton vore nåt. Kanske vi kan komma hem te dej, du som har hus :) lite vin å görlsnack? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: