2009-01-28
 16:42:27

Promenad =)

Nu har jag varit ut o gått med barnen =)
Träffade Ketty när jag gick vid fotbollsplanen o det..
Hon hade nyss slutat jobbet så hon kom åkandes och
stannade o pratade en stund..
Jag fick vantar till barnen av henne, snällt... =)

Efter ett tag kom en bil o ville fram, så vi drog vidare..
Hade ju på mej stegräknaren..
Och när jag kom till Källfallet så tänkte jag att jag skulle
kolla hur många steg jag hade gått...
28 steg!!!!
Hmm, det var inte dåligt vilka långa steg jag måste ha tagit då då..
Jag blev lite irriterad o slängde ner den i fickan..
Jäkla skräpräknare =/

Gick iaf fram på byn o handlade varsin dricka och varsin tidning till mej o Daniel..
Sen gick vi hem igen..
Barnen var jättegnälliga o sura nästan hela vägen hem, och jag var helt slut =)

När jag kom hem kollade jag på stegräknaren igen..
Och då hade jag gått 6704 steg, så den verkar ju funka iaf..
Och jag borde väl ha gått över 10.000 steg idag nu då..

Tänkte börja röra på mej lite mer nu...
Börja simma, och ta en promenad några gånger i veckan...
Har inte blivit mycket sånt alls sen vi flyttade hit till Grängesberg...

Och eftersom jag vill gå ner i vikt
så känns det som det börjar bli dags o göra nånting åt det oxå... =)

Hörs sen..
Kramar


Anonym
PUBLICERAT: 2009-01-28, 18:51:54

Hihi :) Ja visst var dom! :) Allt bra med dig? :)


Milla
PUBLICERAT: 2009-01-28, 19:48:18 | URL: http://trudilutt.blogg.se/

Frustrerande om något när stegräknaren skiter sej kan ja tänka mej.

E motions simmning på tisdagar från sju här i bärge om du e sugen nån tisdag. Nu te veckan går ja dock eftermiddag.. (nu natt) ses emöru? Stan en vända tänkt ja. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: