2009-07-08
 22:53:04

Fixat =)

Igår var jag på Lyviksberget med Mia och Hampus =)
Jag köpte inget speciellt.. bara vattenmelon och jordgubbar..
Sen en stund efter att jag hade kommit hem därifrån kom Daniel hem från Helsingborg =)

Imorron kommer mamma och Hans hem från sin semester..
Så troligtvis ska jag och barnen åka hem till dom och hälsa på då =)

Daniel fick iaf fart på min dator tillslut, det var nätaggregatet (stavning?) som hade gått åt skogsingen.. så han tog ett från en annan dator och sen var han tvungen o formatera om den, men nu funkar den iaf igen =)
Alla bilder fanns kvar också, så så fort jag har skaffat lite cd-rom skivor ska jag bränna ut alla bilder så det slipper bli så här igen! Skulle ju ha varit ganska hemskt om bilderna på barnen försvann! Jag menar, bilder på blommor o spindlar och sånt kan man ju ta igen om det är så, men foton på barnen när dom var små är ju ganska svåra att få tillbaks..

Nyss har jag sett en film.. My best friends girl, och den var ganska bra =)

Men aja..
Nu ska jag surfa lite innan det blir sovdax..
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: