2009-07-04
 16:57:02

Stadsbesök...

Imorse vaknade jag av att det knackade på dörren =)
Det var Ylva som ville låna våran trimmer..

Sen efter det klädde jag på barnen och så åkte vi in till stan där jag tog in mammas post o vattnade hennes blommor..
Efter det åkte jag fram på stan för det var lite brandbilar och glassbilar där så jag tänkte att det kunde vara kul för tjejerna o kolla på.. Men jag fick fan leta runt i en halvtimme minst innan jag hittade en parkering...

Efter ett tag ringde iaf milla o berättade att vi skulle till snöån, och så frågade hon om jag ville hänga med till Dollar och kika lite.. så jag åkte dit =)
Köpte inget speciellt, bara lite tvål o schampo till barnen o lite sånt.. Och barnen fick en varsin nalle av milla, jättesnällt! =)
När vi kom ut därifrån spöregnade det.. Men vi gasade iaf bort till snöån, och nu har vi varit där i några timmar =)

Flickorna har busat med Robin o Alexander och lekt i lite vattenpölar o grejjat.. Kul verkar dom ha haft iaf =)
Men efter ett tag blev dom så trötta så jag tyckte det var lika bra o åka hem.. och jag tror nästan att dom somnade så fort vi åkte iväg.. Nu ligger dom iaf i sina sängar o sover..


(bild från google)


Jag tänkte jag skulle kolla på en film nu medan dom sover..

Hörs senare
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: