2009-07-20
 17:07:39

Saknar!

Idag när jag vaknade gick jag upp o fixade i ordning mej o barnen och så åkte vi in till stan för lite handling...
Mamma följde också med fram =)
På lindex köpte jag ett jättefint linne som jag hittade när jag, milla och lotta var där sist =P Sen gick vi ner till Lidl där jag handlade hem blöjor och sånt..

Efter det åkte vi hem till mamma och var där tills 15 ungefär.. Då åkte vi upp till Tre Krokars Loppis och kikade lite, jag hittade ett billigt usb-minne och så fick barnen några nallar också =)
Och sen åkte jag hemåt medan mamma gick in på loppisen igen, hon hann inte titta så mycket innan..
Så nu är jag hemma och barnen ligger och vilar lite..

Imorronbitti eller imorronkväll kommer Daniel hem igen =D
Saknar honom sååå jäkla mycket nu!!

Hörs sen
Kramar




 


Milla
PUBLICERAT: 2009-07-21, 07:55:16 | URL: http://trudilutt.blogg.se/

söta små damer som har bus för sej ser det ut som :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: