2009-07-26
 16:09:48

Kyrkviken och ommöblering =)

Igår var jag på party i Kyrkviken..
Först var vi i Millas o Fiddes husvagn o åt och drack lite gott, sen vid 11-tiden gick vi ut till själva öltälten o det..
Träffade Sandra, Liza, Ylva o Ingela där inne iaf.. och sen när jag skulle åka hem träffade jag Peter, Magda o Mattias utanför =)

Daniel åkte iväg till Helsingborg idag vid 12-tiden.. Kommer sakna honom jättemycket!! Men det här blir troligtvis sista vändan för dom, åtminstone dit... Och den här gången har han ju datorn med sej, så har vi tur kanske han får tag på lite internet så vi kan msn:a lite ikväll =P

Har möblerat om lite på övervåningen nu =)
Flyttade in barnens sängar i sitt rum.. och så ska jag väl fixa i ordning sovrummet strax också...

Här är lite bilder från igår =)
Dom blev lite mörka för jag använde videokameran.. Hoppas ni ser nånting iaf =P


Milla

Fidde

Fredrik

Millas mamma

Och Millas pappa


Milla
PUBLICERAT: 2009-07-26, 18:54:04 | URL: http://trudilutt.blogg.se/

så du fotade. Trodde du filmade :P


celie
PUBLICERAT: 2009-07-29, 21:22:34 | URL: http://www.celiejosefinmira.devote.se

vilken mysig blogg du har! :) Ska vi prenumerera på varandra på bloglovin? :) Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: