2009-06-26
 09:40:10

Änder...

Nyvaken o trött =)
Barnen sitter och läser min företagsekonomibok för fullt... det ska börjas i tid =P

Igår kväll var vi iväg till lilla sand och badade lite, det kändes som det var kallare i vattnet än det var sist vi var dit... men det kan ju ha varit varmare i luften eller nåt så det var därför det kändes så... Äh jag vet inte =P
Där träffade vi iaf på en hel andfamilj med 10 stycken andungar... så himla söta var dom!
Ångrade då att jag lämnade kameran hemma! =/

Idag vet jag inte vad vi ska göra...
Betala in lite räkningar iaf.. väldigt roligt nöje ;)

På söndag åker Daniel iväg till Helsingborg och jobbar.. och blir borta en hel vecka!
Kommer sakna honom!

Dags o käka frukost
Kramar


milla
PUBLICERAT: 2009-06-26, 13:13:02 | URL: http://trudilutt.blogg.se/

har tagit för vana att ha kameran mä mej ofta. Dock inte till jobbet :P

Man vet alrig när det dyker upp nåt man ska fota :P

Det va bradigt skönt att bada igår :)

Blir nog ett dopp idag mä.

Vi ska gäsa iväg å fiska.. Ska öka på så vi kommer iväg nån gång :P

Cya emöru!


Peter
PUBLICERAT: 2009-06-26, 18:24:32 | URL: http://www.gayporr.se/

Mot staden igen. Nu missar du massa jag och Benny på stan i alla fall... Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: