2009-06-29
 22:15:43

Badat igen =)

Nu har jag och barnen varit iväg och badat med Ketty o Victoria..
Först var det meningen att jag o Ketty skulle gå motionsbingon, men det var ju så jäkla varmt så precis när vi kom fram till eljuspåret ändrade vi oss =P

Vi åkte till lilla sand och badade en stund först.. men det var så mycket folk där så efter ett tag åkte vi till Södra hörken o badade istället... Det var jätteskönt i vattnet på båda ställena! Liiite varmare i lilla sand bara.. 
Isabelle som nästan brukar vara lite små-rädd för o bada i sjön ville springa ut på djupt vatten hela tiden.. Det kanske börjar bli dags o köpa armringar (eller vad det heter) åt dom..



Nu ligger barnen o sover iaf..
Det tog sin tid.. För det tar ju nästan en halvtimme bara o få på dom blöjorna nuförtiden eftersom dom ligger o sprattlar, springer iväg så jag får jaga dom runt hela sovrummet, kurar ihop sej så att det inte går osv. Ganska så drygt kan jag säga =) Det är lite lättare när Daniel är hemma så vi kan hjälpas åt =P

Ska kolla på en film tror jag..
Hörs senare
Kramar
 


milla
PUBLICERAT: 2009-06-30, 10:23:34 | URL: http://trudilutt.blogg.se/

Ja jag jobbar eftm. annars hade en gått bingo. Var 3:e vecka kan en inte gå för då har ja eftermidda :P

Lite trökigt. Va inget vidare igår nej att behöva gå in å jobba i så vackert väder men de är som de är :)

Jag har 3 veckor å 3 (eller) 4 dagar kvar å jobba sen semester. Från v. 31 det ska bli grymt gött :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: