2009-06-29
 15:36:51

Telefonterror...

Nu har jag varit in till Ludvika en vända..
Drog ur alla telefoner hemma hos mamma eftersom telefonerna ringer upp en massa folk och olika företag automatiskt på nåt sätt.. Helt sjukt att det kan bli så, och det måste vara drygt för mamma o Hans. För folk ringer o skäller ut dom för att dom blir väckta mitt i natten!! Det är ju inte mycket dom kan göra åt det när dom sitter nere i Italien. Men vi får väl hoppas det blir bättre nurå..

När jag hade varit där åkte jag fram på stan och hämtade ut en ny bankdosa.. min gick ju sönder så jag kunde inte betala räkningarna i fredags som jag hade tänkt =/
Men nu är det gjort iaf!

Sen gick jag bort till lidl och handlade blöjor och efter det kunde jag äntligen åka hem!
Fy sjutton vad varmt det är idag, man håller ju nästan på o flyter iväg här..
Det skulle vara skönt o åka iväg till nån sjö o ta ett dopp... men det får bli senare isåfall.



Barnen fick bada lite i poolen när vi kom hem.. dom var alldeles genomblöta av svett stackarna.
Och Isabelle hoppade i innan jag ens hade fått av henne kläderna =P

Ikväll ska jag gå med Ketty och Ylva(?) på motionsbingon =)
Får hoppas jag vinner nåt den här gången.. Sist glömde jag ju o skriva namnet på baksidan av bingoraden *smart* det tänker jag inte göra om!

Hoppas ni som är på kryssningen får kul =)

Hörs senare
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: