2009-03-11
 15:49:58

Bilen gick sönder =/

Nu har vi hämtat barnen på dagis...
Dom fick några mackor nu när vi kom hem..
Och nu ska dom vila lite.. Dom är skittrötta så =)

Har inte gjort så mycket alls idag..
Bara tagit det lugnt mest..

Bilen gick sönder på vägen till dagis föresten =/
Dörren åkte upp hela tiden när vi åkte dit, den hade väl troligtvis frusit under natten...
Så tillslut drog jag igen den och låste, men det skulle jag ju inte ha gjort...
För när vi kom fram till dagis så kom jag inte ut!!
Det gick inte att låsa upp dörren...
Så jag fick lov o klättra över växelspaken och allt det där o gå ut genom Daniels dörr istället..
Kul jul när man är vig som ett kassaskåp..
Men det gick ju det med.. =)

Som tur var så fick Daniel upp låset när vi skulle åka och hämta barnen nu på eftermiddan, så jag slapp hoppa ut och in genom hans dörr nåt mer.. Tack o lov!!

Nä nu ska jag fotografera lite tror jag..
Hörs senare
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: