2009-03-06
 18:46:52

Klantiga, vimsiga jag =/

Imorse när jag kom till skolan så gick jag och satte mej utanför salen o väntade..
Alla som skulle till den andra salen försvann in där..
Men min lärare kom aldrig...
Jag satt kvar en stund..
Tog lite sjuka bilder med mobilkameran när jag ändå inte hade nåt annat för mej..

Tillslut gick jag ner i kapphallen (lr vad det heter) o satte mej och väntade istället..
Efter ett tag kom jag på att han hade sagt igår att jag skulle komma till lektionen klockan 10, så jag förbannade mej själv att jag gick upp redan klockan 7 imorse, men pustade ut också..
Då hade jag ju inte kommit försent iaf =)

Så jag väntade tills klockan blev fem i 10 och så gick jag upp till salen igen..
Där satt jag och väntade o väntade.. men han kom fortfarande inte..
Började bli lite fundersam... Vart sjutton hade han tatt vägen egentligen?!

Jag kollade på schemat igen..
Då hade smarta lilla jag kollat på FEL DAG!!! =(
Det var till sal A16 jag skulle,
och jag satt utanför sal A22 där vi ska vara på TISDAGAR..
Nu var klockan säkert tjugo över tio.. 

Men jag knatade väl bort till A16 iaf, och mycket riktigt så var han där..
Usch vad jag skämdes..
Komma försent första dagen = PINSAMT!!




Aja, han verkade ju inte sur för det som tur var =)
Har fått veta vilka böcker jag ska ha nu..
Så jag ska väl beställa hem det från Adlibris sen..

Såg föresten att Gabi, min gamla kollega från
IT-enheten, också ska gå företagsekonomi.. =/

Aja..
Nu ska jag byta på barnen för dom ska sova..
Hörs sen..


Lotta
PUBLICERAT: 2009-03-06, 19:30:47 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Stackars dig, vilken otur du hade.. och att den där gabi oxh skulle ha företagsekonomi..har för mig att du inte gillade henne värst mkt.. :/



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: