2009-03-29
 05:03:19

Usch!!

Ikväll hamnade jag hemma hos Fredrik...
Och jag har haft en jättetrevlig kväll hemma hos honom, tillsammans med resten av folket..
Enda nackdelen är väl att jag blev lite för full bara...
Så just nu mår jag sissådär..

Jag, Milla o Fidde gick hemifrån Fredrik.. För taxin kom ju aldrig... vi fick vänta minst 1½ timme innan vi tillslut gick därifrån.. Jävla dålig taxiservice..
OK, grängesberg ligger LITE avsides men vafan, ringer man så vill man väl för fasen inte vänta hur länge som helst...
Well well.. det var ju skönt med lite frisk luft iaf!

Usch vad jag är sugen på grillad korv med bröd =/
Bara för att vi inte har det hemma..
Gaah!!

Nepp nu blir det sängen (eller ev. toan) för min del...

Hörs imorron
Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: