2009-03-24
 12:03:53

Sjuklingar...

Hela familjen blev hemma från skolan, jobbet o dagis idag..
Barnen är fortfarande jätteförkylda och inatt hostade dom jättemycket båda två
och tillslut spydde dom ner hela sängen..
Ush vad jobbigt det måste vara o behöva göra det hela tiden..
Dom fick lite hostmedicin innan, men det hjälpte ju inte så mycket =/

Jag är också jätteförkyld, så jag kan knappt prata för att jag är så himla täppt i nästan.. Tror att jag hade feber imorse också.. det kändes som det iaf.



Och Daniel har skitont i ryggen eftersom han låg o skruvade bil både igår o i förrgår..
Egentligen skulle han behöva kolla upp ryggen men vi får väl se när det kan bli av..

Men vi måste iaf in till stan sen idag o besikta bilen igen..
Jag hoppas verkligen att den går igenom nu!!

Hörs sen..
Kramar


Lotta
PUBLICERAT: 2009-03-24, 15:17:02 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Är ni sjuka igen? Men gud vad jobbigt för er! Hoppas att ni blir friska snart iaf!! Förresten så såg jag en affish inne på sporthallen när jag skulle träna igår och jag tänkte direkt på dig då.. Vet inte om det är någonting som du är intresserad av men ville nämna det iaf.. Det är en fotoklubb.. Klicka på länken så akn du läsa lite mer; http://www.ludvikafotoklubb.se/


Milla
PUBLICERAT: 2009-03-24, 19:55:34 | URL: http://trudilutt.blogg.se/

Uh sjuka igen. Fasen va drygt :(

Missa du plugget idag? Trök mä det isf. Hoppas det går bra att plugga hemma. Kyra på eder!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: