2009-03-05
 20:20:20

Städat...

Nu har jag städat lite på nedervåningen..
Bytte gardiner i hallen när jag ändå höll på, och det blev mycket bättre =)
Ska byta gardiner i köket också, men det gör jag imorron när jag kommer hem..

Så här blev det i hallen iaf:


Sen när jag var klar med det diskade jag..
Så nu har jag jätteont i ryggen..
Diskbänken är så himla låg så man får stå böjd på nåt konstigt sätt
när man ska hålla på med nånting där.. =/

Nu är det iaf ganska så fint där nere..
Daniel ska få dammsuga imorron när jag är i skolan.. =)


Har föresten fotat klänningen nu..
Så här såg den ut:


Nu ska jag kolla lite på teve..
Hörs sen =)
Kramar


milla
PUBLICERAT: 2009-03-06, 15:34:35 | URL: http://trudilutt.blogg.se/

todilo! Najs klänning.

Konserten va la rätt bra. E inget super judas fan å har man inte hört mycket av nya låtar å mycket av det gamla e det väl mer eller mindre kym(?) Aja. har sett judas 2 ggr nu å emöru bär det av te Stlhm för Metallica :D

Hur har det gått i skolan idag då? Hur ofta går du? Varje dag eller?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: