2009-05-28
 15:02:19

Krångel...

Åkte till arbetsförmedlingen så jag var där till klockan 11, sen satt jag och väntade o väntade... När jag hade väntat i lite drygt en timme ringde jag till Daniel så han fick kolla så att jag verkligen skulle vara där idag.. Men han kunde inte hitta bekräftelsen så jag gick o frågade en i receptionen.. Och hon sa att jag stod som avregistrerad (eller vad dom kallade det) och det fanns inga uppgifter alls om att jag skulle vara där.. Men jag fick följa med o prata med nån gubbe iaf.

Då visade det sej att det hade varit strul med datorerna i början av veckan när jag var där och anmälde mig, så det var det som gjorde att tiden inte hade blivit registrerad.. Men efter några telefonsamtal så löste det sej iaf..



Nu är jag hemma, och vi har hämtat hem barnen från dagis =)
Så har vi käkat lite, och nu ligger dom o vilar..

Hmm.. har ju börjat använda FireFox nu eftersom Explorer bara krånglar hela tiden.. Men  nu såg jag att rubrikerna är pyttesmå i alla inlägg utom det översta.. Konstigt! Undrar hur man fixar till det då? =S Nån som vet?

Mias lilla son Hampus blir ju ett år idag.. Grattis till sötnosen =)

Nepp nu ska jag kolla på en film..
Hörs senare
Kramar


Anonym
PUBLICERAT: 2009-05-28, 18:14:22

Blir lika för mig med rubriken har ej tänkt på de förut... Firefox kanske bara visar aktuella inlägget stort... Har haft de länge å detta är första gången jag ens märker de... Sorry att jag ej kan hjälpa :)


milla
PUBLICERAT: 2009-05-28, 19:42:08 | URL: http://trudilutt.blogg.se/

ska du te parken å raja lös i helgen? :)


Anonym
PUBLICERAT: 2009-05-29, 05:19:22

Parken när de är Marknad :) Klart ni överger byn för stan o oss som ska fira Conny :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: