2009-05-30
 16:21:04

Marknad =)

Nu har jag och barnen varit på marknaden..
Men ush vad svårt det var att hitta parkering, letade runt i hela stan tror jag innan jag kom på att jag kunde ställa mej borta vid IT-enheten.. =)
Träffade Mia efter en liten stund så gick runt på marknaden tillsammans med henne..
När vi var inne på Lindex träffade vi Malle så vi stod o pratade med henne en stund.. och där köpte jag en varsin mössa till Isabelle o Julia också =) Sen när vi hade varit där gick jag o köpte en varsin festis till barnen o en dricka till mej.. höll på att dö i värmen ju!

Så här såg mössorna ut som jag köpte åt barnen,
fast dom var bruna (snyggare än det låter) =)


Vi kom hem för ett litet tag sen, har varit ute på gården en stund nu när vi kom hem..
Vilket härligt väder det är ute!! Tänk om det kunde vara lite värme i sjöarna också så man kunde åka o ta sej ett dopp, det skulle vara ännu härligare =)

Nepp nu ska jag fixa mej lite för snart ska jag hem till Conny o festa =)
Han fyller ju år idag så..
Hörs sen
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: