2009-05-31
 21:25:38

Lalala...

Usch, den här dagen har inte varit nån höjdare...
Mådde jättebra först imorse när jag kom hem från min lilla promenad, men sen la jag mej och sov en stund.. Och när Daniel gick upp med barnen imorse så vaknade jag med, bakis som faen =/
Jag har varit jättetörstig hela dagen, men har inte kunnat dricka pga bakfyllan =)

Det var iaf rätt kul igår, drack lite för mycket och blandade lite för mycket bara..

Har varit ute ett tag nu på kvällen, och så var vi inne hos Ylva o käkade glass för en stund sen =)
Nyss la vi in barnen i sängarna.. men dom verkar inte vilja sova, det är väl värmen antar jag...
Ikväll tror jag det får bli tidig sänggång för mej.. för jag känner mej helt död!

Här kommer lite bilder från gårdagen:


Lotta


Conny


Peter


Robert


Mattias, Lennart (tror jag han hette) och Connys bror Peter


Conny och hans bror Peter


Emma



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: