2009-11-30
 23:24:49

En vanlig dag...

Idag har jag varit i Brunnsvik som vanligt...
När jag kom hem vilade jag lite och sen har jag tvättat lite... Annars har det inte hänt så mycket mer :P
Barnen sover o jag ska strax göra det samma...

Jag skulle ha träffat Mia när jag slutade idag, men hon fick förhinder så vi ska ta det en annan dag istället :)
Det var flera månader sen vi sågs nu så det ska bli kul!

Och så ska jag o Lotta försöka träffas nån dag i veckan också :) Det var också längesen!
Jag träffar ju knappt nå folk alls nuförtiden tråkigt nog :(
Det får det bli ändring på nu!!

© Soffiloffis


milla
PUBLICERAT: 2009-12-01, 14:15:29

de är bara å ta mä la familja å komma å hälsa på oss vettu :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: