2009-11-07
 22:31:36

Hoppsan...

Oj, jag har visst inte skrivit sen i måndags såg jag nu...
Men jag har inte suttit så mycket vid datorn så det är väl därför :)

Jag har varit i Brunnsvik hela veckan, utom i torsdags för då var jag hemma eftersom flickorna var sjuka...

Igår kväll såg vi på filmen Poseidon, och den var riktigt bra :)
Det enda jag störde mej på var jobbiga tjejer och ungar som skulle stoppa vägen för alla andra, varför är det alltid såna karaktärer med i katastroffilmer?


(Poseidon-trailer, källa)




 

Jag har kommit på mej själv med att jag nästan har slutat fota helt och hållet, så nu ska jag försöka skärpa mej och gå ut på en liten fotorunda imorron om det inte kommer nåt annat emellan :)

Och jag tänkte även fota flickorna imorron så jag kan fixa iordning julkorten sen...
Kameran står iaf laddad och klar nu :P



Julia...


...och Isabelle



© Soffiloffis


mams
PUBLICERAT: 2009-11-08, 13:18:06

Lika söta o goa som alltid, saknar er som vanligt


Lotta
PUBLICERAT: 2009-11-08, 18:54:52 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Fina bilder på flickorna :) Tyckte nyss att dom va bäbisar, hihi :) Vi hade trevligt i Mora, kul att umgås lite med moster som man träffar allt för sällan. Vad hittade du på i helgen då? Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: