2010-04-24
 19:40:29

Hälsat på...

Tidigare idag åkte vi in till stan o handlade blöjor, och väl inne på Lidl så träffade jag Lotta o Robert så vi pratade lite grann :) Sen när jag var klar där åkte vi hem till Ylva o hälsade på. Vi fikade och pratade en massa.
Precis innan vi åkte hem blev jag jätteyr och blev o må illa, det kändes som jag skulle svimma, skitotäckt... :/

Men nu är vi hemma iaf och har precis lagt upp barnen så dom ska få sova :)
Jag känner mej helt slö och har kännt så hela dagen typ... så det blir nog tidigt i säng för min del ikväll.

© Soffiloffis


Snart är det sista april också, undrar vad vi ska hitta på då då?
Jag skulle vilja ta med flickorna och gå till nån brasa i år, men jag har ingen aning om var det finns nån sån häromkring :S


milla
PUBLICERAT: 2010-04-25, 18:03:22 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

ska väl vara brasa i Folkets park. Håll utkik i tidningen det borde stå där när brasan tänds :)

Brukar ju vara där. Förr om åren va det vid Cassels ju, men inte sedan det brann ner.


milla
PUBLICERAT: 2010-04-25, 21:34:50

ja det va länge sen det brann ner. Kan det ha varit 91 eller 92 nån gång. Men det är ju uppbygg igen :)

Ev. ska vi iväg me vagn igen får si :)


mams
PUBLICERAT: 2010-04-26, 09:37:28

Äter du järntabletterna som dom rekommenderade????

Det kanske är det det beror på yrseln alltså.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: